SKINICER

מוצרי Skinicer פותחו במיוחד להקלה וטיפול בפיטריות הציפורניים והעור. לטיפול בפסוריאזיס הקלה והסרה של יבלות. ליעילות מקסימלית המבוססת על הספקטרום הטיפולי הרחב של Skinicer. המוצרים כוללים משחה לטיפול ביתי בפיטריות העור והציפורניים, קרם למניעת יבלות העור ופסוראזיס וכד.

תמצית פעילה העשויה מאצות ספירולינה, פיתוח מדעני של חברת Ocean Pharma, בשיתוף עם אוניברסיטאות בגרמניה. אצת הספירולינה היא אחת ממיני האורגניזמים העתיקים ביותר על פני כדור הארץ- והיא מפתחת מנגנון התנגדות לגורמים הפוגעים במראה העור והציפורניים.

אצות הספירולינה, בשילוב חומרי טיפוח ושמנים איכותיים, יוצרים מערכת טיפול מיוחדת המשיגה תוצאות יוצאות מן הכלל. מוצרי Skinicer מקנים אפקט חזק ומתמשך, עם תוצאות שנשמרות לאורך זמן רב. מזרזים את תהליכי התחדשות העור ומשקים סדקים עמוקים.

תכשירי Skinicer אינם מכילים צבעים מלאכותיים, הורמונים וחומרים משמרים למינהם. כל המשחות והקרמים מתאימים מצוין לטיפול בפסוריאזיס מניעה של פיטריות הצפורניים והעור הקלה ביבלות וכו.

פסוריאזיס:
פסוריאזיס היא מחלת עור הנגרמת עקב דלקת כרונית.  בערך כ־2% מהאוכלוסייה סובלים מפסוריאזיס. בישראל כך יש כ־300 אלף חולי פסוריאזיס. התסמינים הבולטים ביותר של פסוריאזיס הם רבדים יבשים ואדומים על פני העור שמכוסים בקשקשים לבנים־כסופים.  כל אלה מופיעים בעיקר בקרקפת, במרפקים, בברכיים, בגב, בחזה, בבטן, בציפורניים.

הם יכולים להיות שונים בגודלם ולכסות אזורים גדולים של הגוף. לעיתים עלולים הנגעים להיסדק ולדמם. כמו כן רובם חולי פסוריאזיס סובלים מגרד.

אי אפשר להתעלם מהמחלה הזאת וחייבים לטפל בה באופן קבוע על מנת להקל על התסמינים.

איך למנוע פסוריאזיס באמצעות טיפול ביתי, עם משחה וקרם? התשובה היא Skinicer

משחות וקרמים של Skinicer לשימוש חיצוני ביתי לטיפול והקלה, הוא הבסיס. מטרתם היא לספק לחות לעור, להעלים את הקשקשת, להפחית את רמת הגרד ולהפחית את הופעתם של נגעי פסוריאזיס חדשים. כמו כן המשחות והקרמים מועילים מאוד ועוזרים לטיפול ביבלות העור.

התכשירים מכילים מרכיבים פעילים שונים כגון אצות ספירולינה, שורש ליקריץ, לוז המכשפות, עלי טבח אירי, שמני חוחובה, קוקוס, מנגו, רוזמרין, ויטמין ,E ויטמין C, אבץ, מגנזיום.

שימוש יום-יומי בתכשירים של Skinicer מקל על הסימפטומים באופן משמעותי ונותן תחושה טובה יותר לאורך זמן רב יותר. המשחה נותנת מענה רחב לבעיות העור והציפורניים בשימוש ביתי.

פטרת ציפורניים ועור:

פטרת ציפורניים ועור או פיטריות ציפורניים ועור זהו זיהום של הציפורניים והעור מסביבו הנגרם מפטריות. פיטריות הציפורניים והעור היא בעיה נפוצה מאוד הדורשת טיפול יומ-יומי ביתי ומופיעה בשיעור גבוה באוכלוסייה כמו כן שכיחות הזיהום עולה עם הגיל.

התסמינים של פטרת ציפורניים הם:

• עיבוי הציפורניים ושינוי הצורה שלהן.
  • עכירות של הציפורניים.
  • שינוי של גוון הציפורניים ללבן, לצהוב או לחום.
  • ניתוק של הציפורן.

קיימים בשוק מוצרים רבים בעלי תכונות אנטי-פטרייתיות. אך לצערנו לא כל המשחות, חומרים ותחשירים באמת עוזרים. על מנת להקל ולטפל בפיטריות הציפורניים והעור באופן יעיל צריך להשתמש במשחה או קרם שנועדו לכך במיוחד.

אסור להשאיר ציפורניים עם פטריות ללא טיפול, משחות וקרמים של Skinicer הם המוצרים הכי יעילים ואפקטיביים לטיפול טבעי בפטריות הציפורניים. ניתן לטיפול ביתי יומ-יומי נוח ויעיל.

המשחות והקרמים החדשניים של Skinicer הוכחו כאפקטיביים ביותר בטיפול ומניעת פטריות ציפורניים, פסוריאזיס ויבלות בעור בידיים וברגליים. הם תוכננו במיוחד כדי לטפל במקור הבעיה ולתת מענה פשוט ויעיל הניתן לשימוש ביתי. זהו פתרון פשוט ומהיר. פעולתם של תכשירי Skinicer הממוקדת עוצרת במהירות את התפתחותן של הפטריות הגורמות לפטרת ציפורניים.

התכשירים מכילים מרכיבים פעילים שונים כגון אצות ספירולינה, חומצת שתנן (קרבמיד), חומצה סטיארינית/ איזוסטיארינית, תמצית עלי אלוורה, קואנזים ,Q10 ויטמין

כל התכשירים של Skinicer אינם מכילים צבעים מלאכותיים, הורמונים וחומרים משמרים למינהם. כמו כן כולם קיבלו אישור של משרד הבריאות, כך שהם בטוחים לשימוש. ניתן לשימוש ביתי להסרה של פיטריות העור, פסוריאזיס, יבלות וכו. כמו כן טיפול מניעתי של חזרתם והקלה לתקופה ארוכה.
Skinicer זוהי הדרך הבטוחה היעילה וזריזה ביותר נגד פסוריאזיס ופטרת ציפורניים ועור.

המרכז למחקר אוקינוגרפי GEOMAR חברה OCEAN PHARMA תעשייה ומעבדותהתמצית משופרת ומתוקנת באמצעות תהליך עיבוד, בתא מיוחד בעל פטנט. כאשר מלחיצים את הספירולינה היא מתחילה לייצר את האנזים חיתינזה והוא מפרק את החיתין הגנה על מבנה הפטריות חברת אושן פארמה נוסדה ב 1978 מאז ובמשך 10 שנים חקרה החברה מאות זנים שונים של אצות ומיקרו-אצות בפרויקטים שונים ובשיתוף עם אוניברסיטאות ומוסדות מיוחדים בגרמניה על כך רשמה החברה פטנט בינלאומי שמבוסס על הזן שנבחר במיוחד Spirulina Platensisהתכונות העיקריות של הספירלינה מווסת תהליכים מטבוליים מפצה על חוסר חיסוני ממריץ את התחדשות התאים משפר את מבנה העור הציפורניים והשיער מגן מפני נזק לתאיםהקו שפותח במיוחד לשיקום העור והציפורן ליעילות מדהימה המבוססת על הספקטרום הטיפולי הרחב של Skinicer  תמצית פעילה עשויה אצות ספירלינה פיתוח מדעני Ocean Pharma בשיתוף עם אוניברסיטאות בגרמניה אצת הספירלינה היא אחת ממיני של האורגניזמים העתיקים ביותר על פני כדור הארץ והיא מפתחת מנגנון התנגדות לגורמים הפוגעים במראה העור והציפורניים אצות ספירלינה בשילוב חומרי טיפוח ושמנים איכותיים יוצרים מערכת טיפול מיוחדת המשיגה תוצאות יוצאות דופן גם במצבים מורכבים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

'